Nota Bene

Całkiem niedaleko Kulovego blesku usytował się nowy lokal. Pierwszy atut już jest – to praktycznie centrum miasta. Drugi atut to portfolio serwowanych piw – wypiłem tu takie specjały jak pumpkin ale czy piwo żytnie. O obecności piw z Kocoura czy Matuški chyba nie ma co wspominać. A może jednak – Matuška Raptor było w takiej formie że wręcz wzbudziło we mnie ekstazę. A że z tym może być różnie przekonałem się swego czasu w Prague Beer Museum gdzie potrafili skopać najlepsze piwa.

Nota Bene to właściwie dwa lokale – na poziomie ulicy znajduje się restauracja o sterylnym wystroju. Jest nowocześnie. Pomyślano jednak i o tradycjonalistach, którzy najlepiej czują się w piwnicy przesiadując pod ceglanymi sklepieniami. To miejsce to Beerpoint, znajdujące się zaraz po lewej stronie od restauracji. Pamiętajmy jednak, że to centrum więc ceny są tu odpowiednio sprofilowane.

Nota Bene, Mikovcova 4

http://www.notabene-restaurant.cz

Ten wpis został opublikowany w kategorii Praha 1 i 2-Nové Město. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

One Response to Nota Bene

  1. Super wnętrza. Praga sama w sobie jest miastem o niesamowitym klimacie. Szkoda, że gdy byłem ta ostatnio (szmat czasu temu) nie mogłem legalnie napić się piwa 🙂 Ciekaw jestem, jak przedstawia się piwo które serwują w nota bene?

Skomentuj

